FANDOM

16174661 10154093819946536 8415104937962572962 n

Opowieści z Akademii Nocnych Łowców to zbiór dziesięciu opowiadań, napisany przez Cassandrę Clare, Sarah Rees Brennan, Maureen Johnson i Robin Wasserman.

Wydarzenia mają miejsce w sławnej kiedyś Akademii. Głównym bohaterem jest Simon Lewis, który trenuje tam, by zostać Nocnym Łowcą.

Opis Edytuj

Simon Lewis był człowiekiem i wampirem, a teraz staje się Nocnym Łowcą. Jednak wydarzenia „Miasta Niebiańskiego Ognia” odarły go ze wspomnień i Simon nie bardzo wie, kim jest. Wie, że przyjaźnił się z Clary i że przekonał skończoną boginię Isabelle Lightwood, żeby się z nim spotykała… ale nie ma pojęcia, w jaki sposób. Kiedy zatem Akademia Nocnych Łowców ponownie otwiera swoje podwoje, Simon rzuca się w nowy świat polowania na demony, zdecydowany odnaleźć siebie, odnowić dawne związki i stać się prawdziwym Nocnym Łowcą. Jednak wkrótce zdaje sobie sprawę, że w Akademii nic nie jest proste i oczywiste… 

Opowiadania Edytuj

  1. Witamy w Akademii Nocnych Łowców
  2. Zaginiony Herondale
  3. Demon w Whitechapel
  4. Nic prócz cieni
  5. Zło, które kochamy
  6. Książęta i rycerze bladzi
  7. Gorycz w ustach
  8. Próba ognia
  9. Dla nocy i ciemności
  10. Aniołowie po dwakroć zstępujący

Ciekawostki Edytuj

  • Główna historia rozpoczyna się 4-6 miesięcy po wydarzeniach z Miasta niebiańskiego ognia. Całość zamyka się w latach 2008-2010.