FANDOM

Crystal 128 clock
Ta strona jest aktualnie edytowana przez użytkownika: LivBlack
W celu zapobiegnięcia wojnom edycyjnym, proszę o nie edytowanie tego artykułu póki nie usunę tego komunikatu. Z góry dziękuje.

Catarina Loss - to niezwykle potężna czarownica, która pracowała jako pielęgniarka w szpitalu Beth Israel w Nowym Jorku. Catarina nauczała w Akademii po jej ponownym otwarciu.

Biografia Edytuj

Wczesne życie Edytuj

Catarina urodziła się z niebieską skórą. Z tego powodu jej matka wychowywała ją i kochała w tajemnicy, mimo że była dzieckiem jej i demona, który ją zgwałcił.[1] Od najmłodszych lat wiedziała, że ​​jest utalentowaną uzdrowicielką. Choć mogła mieć fortunę, wykorzystując swoje umiejętności w świecie Cieni, zdecydowała się na pracę w szpitalu Przyziemnych. Od tego czasu Loss ukrywa swoją skórę za pomocą uroku.

Na początku XIX wieku, jeszcze przed Porozumieniami, Catarina rozwinęła dobre stosunki z rodziną Herondale. Clave upierało się, że Tobias Herondale porzucił swoich towarzyszy podczas walk w Bawarii i zdecydowało się na skazać na śmierć jego żonę, Evę Blackthorn. Catarina szukała Tobiasa i znalazła go oszalałego wędrującego w lesie, ale nie mogła go już uratować. Następnie postanowiła interweniować, jednak nie mogła zrobić tego ani publicznie, ani legalnie, dlatego wkradła się do celi Evy w Gardzie. Przy pomocy magii wywołała przedwczesny poród, a także ukryła ten fakt przed egzekucją Evy. Catarina wychowywała chłopca w Nowym Świecie jako Przyziemnego, nie mówiąc mu, kim jest.[2]

Catarina jest dobrą przyjaciółką innych czarowników. Magnusa Bane'a poznała w Hiszpanii po tym, jak prawie została spalona jako czarownica. Razem z nim i Ragnorem Fellem podróżowała po świecie, między innymi po Peru.[1] W późniejszych latach poznała Tessę Gray.

Przez pewien czas Catarina była zaręczona z Przyziemnym. Ze względu na absorbującą pracę, nie miała jednak czasu na ślub. Narzeczony został z nią aż do swojej śmierci w 1922 roku. Od tamtej pory Catarina nie była w żadnym związku.

Catarina mieszkała w Kornwalii z Malcolmem Fadem. Znała kilka faktów z jego przeszłości; podobnie jak kilkoro innych przyjaciół wierzyła, że Annabel Blackthorn została Żelazną Siostrą.

Znajomość z Dianą Wrayburn Edytuj

Dając do zrozumienia, że ​​Catarina odkryła że Diana jest fizycznie mężczyzną Pomogła Dianie pracować nad śmiercią jej siostry i jej własnym zamieszaniem, i wprowadziła ją do koncepcji "transseksualisty". Pokilku tygodniach pielęgnacji Diana z powrotem wróciła do zdrowia Catarina wróciła z powrotem do Bangkoku i mieszkały razem w mieszkaniu Catariny przez trzy lata, a Diana żyła jako przyziemna. W ciągu tych trzech lat Catarina zabrała Dianę do poradni i pomogła jej przejść, ukrywając niezwykłe wyniki badań lekarskich, aby nie zmieszała się z nią krew Nocnych Łowców.

Kiedy rodzice Diany zostali zabici. Diana wróciła do Idrisu, aby walczyć w wojnie i przejąć sklep ojca , Catarina nadal wysyłała Dianie lekarstwa, których potrzebowała, aby zrównoważyć jej hormony.

Praca w szpitalu Beth Israel Edytuj

Mroczna Wojna Edytuj

Nauczanie w Akademii Edytuj

Późniejsze życie Edytuj

Przypisy Edytuj

  1. 1,0 1,1 Co naprawdę wydarzyło się w Peru
  2. Zaginiony Herondale