Nocni Łowcy Wiki
Advertisement

Aldous Nix — były Wysoki Czarownik Manhattanu. Miał mieszkanie w hotelu Dumort, gdzie otworzył Bramę do Pustki.

Osobowość[]

Był poważny i poświęciłby całą wieczność pracy. Ze względu na swój wiek był potężnym czarownikiem, lecz większość miała go za szaleńca. Był znudzony życiem i jego ostatnim życzeniem było udanie się do Pandemonium (krainy demonów, Aldous określał to miejsce "swoim prawdziwym domem").

Wygląd[]

Wyglądał jak dojrzały mężczyzna po sześćdziesiątce. Miał elegancką siwą brodę i starannie przystrzyżone, równe siwe włosy. Jego znamieniem czarownika były szponiaste dłonie i stopy. Ukrywał je, nosząc buty na miarę, a ręce trzymał schowane w kieszeniach lub zaciśnięte na srebrnej gałce długiej czarnej laski.

Umiejętności i zdolności[]

  • Nieśmiertelność: Aldous Nix jako czarownik stał się nieśmiertelny, jednak wyglądem przypominał sześćdziesięciolatka.
  • Magia: Gdy Aldous Nix uderzył laską w podłogę strzeliły z niej fioletowe błyskawice.

Ciekawostki[]

  • Aldous Nix był jednym z najstarszych czarowników (miał niecałe dwa tysiące lat) i był starszy od kalendarza.
Advertisement